Vores vision og serviceløfte

Vi vil skabe gode serviceoplevelser og give folk en bedre arbejdsdag.

Vores kernefortælling

I Toma tror vi på klassiske dyder som ordentlighed og ansvarlighed. 

Vi arbejder hver dag for, at vores kunder får en bedre arbejdsdag.

Sammen med vores kunder skaber vi bæredygtige løsninger med fokus på levering af høj kvalitet og god service. 

Innovation og bæredygtighed er en integreret del af os, men ligeså væsentligt er tillid og troværdighed.

Til vores kunder er det et løfte om klassisk god service og enkelthed i hverdagen.

 

Vores værdier

Troværdig. Vi leverer den aftalte kvalitet på det aftalte tidspunkt. Vi mener, at alle har et ansvar for et tillidsfuldt miljø på vores arbejdsplads, for det gode samarbejde og for værdiskabelse og resultater.

Opdateret. Vi holder os ajour med trends indenfor råvarer, udstyr, midler, arbejdsmetoder og service generelt. Fokus på faglighed og uddannelse for den enkelte medarbejder øger trivsel, motivation og loyalitet.

Motiveret. Vi arbejder for at sikre, at vores medarbejdere tager ansvar og har et godt arbejdsliv. Et sikkert arbejdsmiljø, god ledelse og personlig kontakt fører til gode relationer og giver vores servicearbejde øget værdi og status. Det gør os alle motiverede.

Aktiv. Vi er på forkant og søger at forstå vores kunders behov. Vores dedikerede medarbejdere tager ansvar for kunden på alle niveauer - vi bekymrer os - vi er aktivt til stede. Den enkelte medarbejder skal kunne udvikle sig og tilskyndes til at tilegne sig ny viden for at skabe engagement og nytænkning.

Vores Vision for voreS serviceleverancer