Arbejdsopgaver

Vi bemander receptionen med folk, der er servicemindede, venlige og varme for at sikre, at de leverer den ønskede service.

Vores receptionister kan udføre opgaver, der er direkte relateret til receptionen, såsom modtagelse og vejledning af gæster og personale, adgangskontrol, administration af parkering, posthåndtering, taxareservationer og omstillingsborde. De kan også håndtere yderligere opgaver såsom bestilling af forsyninger, forberedelse af mødelokaler samt scanning/kopiering. 

En kontaktperson

I mange tilfælde kan det være en fordel at udvide receptionistens ansvar ved at udpege en serviceleder. De vil kunne følge op på SLA'er og kontrollere, at de leverede services lever op til de aftalte krav, til deadlines, til kvalitet og omkostninger. 

Vi tilbyder også en konferencevært, der kan organisere og udføre alle praktiske opgaver i forbindelse med konferencer. Som et eksempel kan vi nævne test af AV-udstyr samt indkøb af papirvarer, mad, drikke og rengøring. 

KONTAKT OS for at Høre mere

For at kunne besvare din henvendelse har vi brug for dit samtykke til at gemme og behandle dine personoplysninger.